PWK Genel Başkanı Mustafa Özçelik: Süper Lige Yükselen Amedspor’u Kutluyoruz

.

Kürdistan Yurtseverler Partisi (PWK) Genel Başkanı Mustafa Özçelik, Süper Lig’e yükselen Amedspor için kutlama mesajı yayımladı.

TFF 1’inci Lig’i tamamlayarak tarihinde ilk kez Süper Lig’e yükselen Amedspor’a yönelik kutlama mesajları sürüyor. Kürdistan Yurtseverler Partisi (PWK) Genel Başkanı Mustafa Özçelik de yayımladığı mesajla Amedspor’u tebrik etti.

“Başarıda emeği geçen herkesi kutluyoruz”

Mustafa Özçelik açıklamasında,"Amedspor’un 1.Lig’ten Süper Lig’e çıkma başarısında emeği geçen tüm futbolcu, teknik direktör ve çalışanlarını, Amedspor Kulübü Yöneticilerini, Amedspor taraftarları ile Diyarbakır halkını, bu başarıda emeği geçen herkesi kutluyor, Süper Lig’de kendilerine başarılar diliyoruz." ifadelerini kullandı.

Kurdistan Haberleri

"NATO'ya Hayır Koordinasyonu" kuruldu
Şara'dan Lübnan ve Hizbullah açıklaması
İsviçre'deki ABD-İran müzakerelerinde ilk adım tamamlandı: Teknik komite oluşturuldu
ABD ve İran Hürmüz Boğazı konusunda anlaştı
Kasım Araci, Irak Başbakanı Güvenlik Danışmanı olarak atandı