Özerk Yönetim heyeti Şam’a gitti

Rojava Özerk Yönetimi’nden bir heyet, eğitim sistemi konusunu görüşmek için Şam'a gitti.

Rojava Özerk Yönetimi’ne yakın medyada yer alan habere göre heyet, 10 Mart’ta Demokratik Suriye Güçleri (DSG) Genel Komutanı Mazlum Abdi ile Suriye Geçiş Yönetimi Cumhurbaşkanı Ahmed El Şara arasında 10 Mart’ta imzalanan anlaşmanın maddelerinin hayata geçirilmesi çerçevesinde Şam’a gitti.

Yarın yapılması beklenen görüşmeye ilişkin herhangi bir açıklama yapılmadı.

Heyetin, eğitim sistemi konusunu görüşmesi bekleniyor.

Kurdistan Haberleri

PWK: Ali Çeven’e Verilen Cezayı Kınıyoruz
KDP ve YNK arasında mektup gerilimi
ABD’li vekil: Suriye’nin terör listesinden çıkarılması için anlaşmaya varıldı
NATO Genel Sekreteri: Avrupa, İran savaşında ABD operasyonlarını destekledi
Irak, zimmete geçirilen paraları ''toprak altında'' yakaladı