Neçirvan Barzani’den Amedspor’a tebrik mesajı

.

Kürdistan Bölgesi Başkanı Neçirvan Barzani, TFF Süper Ligi’ne yükselen Amedspor için tebrik mesajı yayımladı.

Barzani, mesajında Amedspor’un elde ettiği başarının devam etmesi temennisinde bulunarak kulübün gelecekte de başarılarını sürdürmesini diledi.

Barzani, X (eski Twitter) hesabından yaptığı paylaşımda Amedspor’un başarısını hem kulüp hem de taraftarlar için önemli bir sevinç olarak değerlendirdi.

Neçirvan Barzani’nin mesajı (Türkçe çeviri)

“En içten dileklerimle Amedspor’u Süper Lig’e yükselmesinden dolayı tebrik ediyorum.

Bu başarı aynı zamanda Amedspor’un tüm destekçilerine ve taraftarlarına da kutlu olsun.

Amedspor’un bu başarısından büyük mutluluk duyduk, her zaman başarılı olmasını ve Amed’i en iyi şekilde temsil etmesini diliyoruz.

Varolun, çok yaşayın!”

Kurdistan Haberleri

"NATO'ya Hayır Koordinasyonu" kuruldu
Şara'dan Lübnan ve Hizbullah açıklaması
İsviçre'deki ABD-İran müzakerelerinde ilk adım tamamlandı: Teknik komite oluşturuldu
ABD ve İran Hürmüz Boğazı konusunda anlaştı
Kasım Araci, Irak Başbakanı Güvenlik Danışmanı olarak atandı