MED A.Ş yönetimi istifa etti

MED A.Ş.’nin yönetimi ve mali müşavirleri atanan kayyımı protesto ederek istifa etti

MED A.Ş.’nin yönetimi ve mali müşavirleri atanan kayyımı protesto ederek istifa etti

İçişleri Bakanlığı kararıyla Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Eşbaşkanı Selçuk Mızraklı’nın görevden alınıp yerine kayyım atanmasının ardından, belediyenin şirketi olan MED Kentsel ve Sosyal Hizmetler Anonim Şirketi Yönetim Kurulu üyesi 6 kişi görevlerinden istifa etti.

MED A.Ş. Başkan Yardımcısı Seher Tümer, istifa dilekçelerini belediyeye kayyım olarak atanan Vali Hasan Basri Güzeloğlu’nun şirket için görevlendirdiği vali yardımcısına teslim ettiklerini söyledi.

MED A.Ş. yönetimi ve çalıştıkları mali müşavirlerle birlikte toplam 6 kişi istifa ettiklerini belirten Tümer, “31 Mart yerel seçimlerinde yüzde 63 halkın oyunu alarak belediye eşbaşkanı seçilen Adnan Selçuk Mızraklı’nın görevden alınıp yerine kayyım atanmasını protesto etmek amaçlı, bizler MED A.Ş. Yönetim Kurulu Üyeleri olarak bu günden itibaren görevimizden istifa etmiş bulunuyoruz” dedi.

 

Siyaset Haberleri

İstihbarat şefinden veda günü bombası: “Fauci COVID’i başlatan Wuhan’daki araştırmayı fonladı, Kongre’ye yalan söyledi”
Washington ile Şam yakınlaşıyor: DSG'nin entegrasyonu ve Hizbullah'a karşı yeni plan
Reuters: Devrim Muhafızları Irak'ta Körfez ülkelerini hedef alan gizli hücreler kurdu
Hizbullah’ın İHA saldırısında biri komutan 4 İsrail askeri öldü
ENKS Sözcüsü: Suriye'de Kürtlerin, kendi bölgelerini yönetme hakkı var