İran: "Saldırıya uğrarsak ABD üslerini hedef alırız"

.

 İran Savunma Bakanı Muhammed Rıza Aştiyani, saldırı olması durumunda karşılık olarak bölgedeki ABD üslerini hedef alacaklarını bildirdi.

Bakan Aştiyani, 4 Mayıs 2025 Pazar günü yaptığı açıklamada, komşu ülkelerle düşmanlıkları olmadığını kaydederek, “İran'a saldırı olursa düşmanın çıkarlarını güçlü bir şekilde hedef alacağız" diye aktardı.

İran Savunma Bakanı, İran'a savaş açılması halinde sert karşılık vereceklerini belirtti.

Söz konusu açıklamada, ABD Başkanı Donald Trump’ın 4 Mayıs 2025 Pazar günü NBC'ye verdiği televizyon röportajında, Tahran'ın nükleer programını sona erdirmeyi planladıklarını söylemesinin ardından geldi.

Kurdistan Haberleri

KDP ve YNK arasında mektup gerilimi
ABD’li vekil: Suriye’nin terör listesinden çıkarılması için anlaşmaya varıldı
NATO Genel Sekreteri: Avrupa, İran savaşında ABD operasyonlarını destekledi
Irak, zimmete geçirilen paraları ''toprak altında'' yakaladı
Temmuz sonunda TBMM'den geçmesi hedeflenen 'çözüm süreci yasasında' neler var?