İlham Ahmed başkanlığındaki Rojava heyeti Şam’a gitti

Rojava Özerk Yönetimi Dış İlişkiler Dairesi Eş Başkanı İlham Ahmed başkanlığındaki heyet, Suriye'nin başkenti Şam'a gitti.

Demokratik Suriye Meclisi’nden (MSD) bir yetkili Rûdaw’a yaptığı açıklamada, İlham Ahmed başkanlığındaki Özerk Yönetim Dış İlişkiler Dairesi heyetinin Şam’da olduğunu bildirdi.

Heyete başkanlık eden Ahmed’in bir dizi temaslarda bulunacağını belirten kaynak, görüşmelerde Suriye'nin geleceğine yönelik çözüm çabaları ile 10 Mart Anlaşması'nın uygulanmasının ele alınacağını aktardı.

Demokratik Suriye Güçleri (DSG) Genel Komutanı Mazlum Abdi ile Suriye Cumhurbaşkanı Ahmed Şara, 10 Mart'ta bir anlaşma imzalamış, ancak anlaşmanın uygulanmasında sorunlar yaşanmıştı.

Kurdistan Haberleri

Barrack'ın Bağdat ziyareti: ABD'nin Irak'ta yeni stratejisi
Dört ülke Erbil’de temsilcilik açmak için hazırlık yapıyor
Umman ve İran’dan Hürmüz için ortak mekanizma kararı
Başkan Barzani, Kanada Parlamentosu Kanada-Kürdistan Dostluk Grubu heyetini kabul etti
12. Yargı Paketi TBMM'ye sunuldu