Diyarbakır Rojava Parkı'nda uyuşturucu nöbeti sona erdi Diyarbakır Rojava Parkı'nda uyuşturucu nöbeti sona erdi

Uyuşturucuyla Mücadele Platformu, Rojava Parkı’nda gerçekleştirdiği nöbet eylemini 7’nci gününde sonlandırdı.

Şiyar Be! Platforma Tekoşîna Li Dijî Tiryakê /Farkına Var! Uyuşturucuyla Mücadele Platformu’nun, uyuşturucu ve fuhuşa karşı "Zehire değil, emeğe sarıl” şiarıyla Diyarbakır'ın Kayapınar ilçesinde bulunan Rojava Parkı'nda başlattığı nöbet eylemini, 7’nci gününde sonlandırdı. Bugünki nöbete de, çok sayıda siyasi parti ile sivil toplum örgütü temsilcisi katıldı. Kitle, üzerinde “Şiyar be” yazılı önlük giydi.

Nöbette çekilen horon ve halaylarla keyifli anlar yaşandı. Rojava Parkı’ndaki eylem bugün sona ererken, platform yarın Bağlar'da bulunan Döryol’dan Koşuyolu Parkı’na yürüyüş gerçekleştirecek. Koşuyolu Parkı’nda da 3 gün boyunca nöbet tutulacak.

Kurdistan Haberleri

NATO Genel Sekreteri: Avrupa, İran savaşında ABD operasyonlarını destekledi
Irak, zimmete geçirilen paraları ''toprak altında'' yakaladı
Temmuz sonunda TBMM'den geçmesi hedeflenen 'çözüm süreci yasasında' neler var?
Barrack'ın Bağdat ziyareti: ABD'nin Irak'ta yeni stratejisi
Dört ülke Erbil’de temsilcilik açmak için hazırlık yapıyor