ABD’nin Şam’daki büyükelçi konutunda bayrak yeniden göndere çekildi

.

Suriye'nin başkenti Şam’daki ABD Büyükelçiliği konutunda, uzun süre sonra ABD bayrağı yeniden göndere çekildi.

Suriye haber Ajansı SANA’ya göre, başkent Şam'ın Ebu Rummene Mahallesi'nde bulunan ABD büyükelçilik konutunda, Suriye Dışişleri Bakanı Esad Şeybani'nin katılımıyla yapılan törende, Washington'un Ankara Büyükelçisi ve Suriye Özel Temsilcisi Thomas Barrack ülkesinin bayrağını göndere çekti.

Tören, konutun yeniden açılması kapsamında düzenlenen resmi program çerçevesinde gerçekleştirildi.

ABD'nin Şam Büyükelçiliği, faaliyetlerini 2012'de güvenlik gerekçesiyle durdurmuş ve personeli tahliye edilmişti.

Büyükelçilik konutunun nasıl kullanılacağına ve Büyükelçilik faaliyetlerinin başlayıp başlamayacağına dair henüz bir açıklama yapılmadı.

Siyaset Haberleri

Rojhılatlı Kürt partilerden ABD-İran mutabakatına ilişkin açıklama
CENTCOM'dan Lübnan kararı: Mekanizma kurulacak
Kalibaf: Hürmüz Boğazı’nı İran yönetecek
Butlancılardan yeni ihraç listesi: Listede milletvekilleri de var
İstihbarat şefinden veda günü bombası: “Fauci COVID’i başlatan Wuhan’daki araştırmayı fonladı, Kongre’ye yalan söyledi”