Kılıçdaroğlu’nun açıklamasını yayınlayan 4 kanala para cezası verildi

Kılıçdaroğlu’nun açıklamasını yayınlayan 4 kanala para cezası verildi

.

A+A-

RTÜK, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun TÜRGEV ve Ensar Vakfı üzerinden Amerika’ya para aktarılması ile ilgili videoyu eş zamanlı yayınlayan KRT, TELE1, FLASH HABER ve HALK TV’ye para cezası kesti.

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), Kılıçdaroğlu’nun Erdoğan ailesinin ABD’ye para transferiyle ilgili iddialarının yer aldığı açıklamasını yayımlayan KRT, TELE1, FLASH HABER ve HALKTV) para cezası verdi.

RTÜK’ün verdiği cezaları duyuran, Üst Kurulun CHP’li üyesi Okan Konuralp, “Cezaların hukuki muhataplarının KRT, TELE1, FLASH HABER ve HALKTV olması, Anamuhalefet liderini susturma çabalarının üstünü örtmeye yetmez! Üstelik, tv’lere verdirtilen cezalar yoluyla da muhalefeti susturabileceğini düşünmek, bir tükenmişlik halinin tezahürüdür. Bugün itibariyle demokrasiden yana olanların sustuğunu, tarihin yazmadığını da anımsamak gerekir; umutsuzluğa kapılmayın” açıklamasında

Bu haber toplam 157 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.